ΕΛ/ΛΑΚ | creativecommons.gr | mycontent.ellak.gr |
freedom

Κάλεσμα Εθελοντών για το 4ο Συνέδριο Moodlemoot

H Οργανωτική Επιτροπή του 4ου Συνεδρίου MoodleMoot που θα διεξαχθεί διαδικτυακά, σας προσκαλεί να συμμετάσχετε ως εθελόντριες και εθελοντές για την διάχυση του περιεχομένου του συνεδρίου στα κοινωνικά δίκτυα.

Το Moodle είναι λογισμικό ανοιχτού κώδικα και η πιο διαδεδομένη πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης, που χρησιμοποιείται σήμερα από περισσότερους από εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες.

Σκοπός του Συνεδρίου είναι να προωθήσει το γόνιμο και δημιουργικό διάλογο για τη χρήση του Moodle, να αναδείξει καλές πρακτικές χρήσης του στην Ελλάδα και την Κύπρο, καθώς και να παρουσιαστούν καινοτόμες χρήσεις λειτουργιών του Moodle.

Κατά την διάρκεια του συνεδρίου θα πραγματοποιηθούν περισσότερες από 40 ομιλίες και workshops, προσφέροντας ένα πλούσιο διήμερο σε θέματα e-μάθησης, από την κοινότητα του moodle, την πιο δυναμική κοινότητα elearning στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Ως εθελοντές θα αναλάβετε οργανωτικά καθήκοντα, όπως παρουσίαση των ομιλητών και των βασικών σημείων των ομιλιών τους στα κοινωνικά δίκτυα που έχετε λογαριασμό με συγκεκριμένα hashtags & handles.

Στο πλαίσιο αυτό θα κερδίσετε πολύτιμη εμπειρία, καθώς θα σας δοθεί η δυνατότητα να γνωρίσετε τον τρόπο διεξαγωγής ενός συνεδρίου αλλά και να παρακολουθήσετε το επιστημονικό πρόγραμμα, ομιλίες και εργαστήρια που σας ενδιαφέρουν. Επιπλέον, θα παραλάβετε πιστοποιητικό συμμετοχής στη διάχυση του συνεδρίου.

Για τη συμμετοχή σας στην ομάδα εθελοντών του συνεδρίου, κρίνεται απαραίτητο να είστε, όσο το δυνατό περισσότερο, διαθέσιμοι/ες κατά τη χρονική περίοδο 27 και 28 Νοεμβρίου 2020, ώστε να υποστηριχθεί διαδικτυακά το συνέδριο.

Αφού επιλεγείτε για την εθελοντική ομάδα του συνεδρίου, θα πρέπει να αφιερώσετε μία περίπου ώρα στις 26/11 για διαδικτυακή γνωριμία με την οργανωτική επιτροπή.

Για να συμμετάσχετε στην ομάδα εθελοντών υποστήριξης του 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Moodlemoot 2020 συμπληρώστε την φόρμα στο https://dev.ellak.gr/volunteers-moot20/ έως τις 25/11/2020.

Leave a Comment